Pagina's

vrijdag 25 april 2014

Julia-jumpsuit

Schattig vind ik het, zo'n klein meisje in een jumpsuit. Ik had er eentje met lange mouwen en een lange broek in gedachten. Aangezien mijn meid enkel kleren wil aandoen waarmee ze alleen naar het toilet kan gaan, moest er ook een rits vooraan zijn.



Ik vertrok van de Julia sweater en plakte er een legging uit een Ottobre aan. Het voorpand van de Julia knipte ik middendoor om er de rits in te steken. Ik naaide een tunneltje met elastiek in in de taille. Tot slot bevestigde ik knielappen en een geflockt snorretje (dat ondertussen al losgekomen is door het wassen) om het geheel nog stoerder te maken.

En klaar is de jumpsuit.



 

Patroon: Julia Sweater - Compagnie M en legging - Ottobre
Stof: Stenzo bolletjestricot - Stoffenspaktakel enkele jaren geleden

5 opmerkingen: