Pagina's

zondag 1 juni 2014

Onzeker...

... over de voor mezelf gemaakte jumpsuit.
Zalig om te dragen, dat wel.
Niet veel strijkwerk, dat ook.

Maar toch ben ik er onzeker over...
Ik dacht op veilig te spelen met de donkerblauwe kleur, maar ik krijg hier thuis de opmerking dat ik er bijna als DDT uit FC De Kampioenen uitzie. Een vergelijking die ik liever niet gemaakt hoor.
En sta ik er wel mee?

Oordeel zelf...



Patroon: Jumpsuit - La Maison Victor editie 1
Stof: Donkerblauwe tricot - Fino in Fondo

5 opmerkingen:

  1. 't Zijn de lange mouwen die mss aan DDT doen denken, denk ik. Ik vind hem mooi hoor, aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maakte hem ook voor mijn zus, in donkergroen. Heb hem nog niet geblogd. Ik begrijp je twijfels en denk dat het ligt aan het knopenpad dat tot helemaal beneden loopt en zo meer op een overall lijkt. Wel leutig om te maken en te dragen, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem zeer geslaagd! Ik ga hem proberen maken in het zwart (kwestie van op veilig te spelen qua kleur) maar heb even een vraagje. Ik heb alle patroondelen geknipt maar het stuk E (broekdeel achterkant) is korter dan de voorkant. Is er nog ergens een stuk dat ik niet vind om dit te verlengen? Alvast bedankt voor de hulp en vooral zelf je ding doen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat me maar weten wat je voor de tricot slen wilt.. ik zoek een turkoois exemplaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karen, het is een zwarte van mij... Dus niet wat je zoekt :) Mocht je toch nog meer info willen, dan hoor ik het wel he! Veel succes ermee in elk geval!

      Verwijderen